Foto's / Opsporing verzocht Aanvullingen / NL nog rijdende Scania Streamliners, de V8 uitvoeringen

Onderwerp gesloten

Reageren is in dit onderwerp uitgeschakeld.

Niet valide berichten gevonden?
Klik op 'rapporteren' om reacties te rapporteren die niet valide zijn of niet werkende links bevatten. Om te kunnen rapporteren moet je wel ingelogd zijn. Dit helpt ons om de onderwerpen schoon en netjes te houden. Alvast bedankt voor je medewerking.

29 september 2007 om 12:48 Jeroen van Mierlo

Vanmorgen zag ik een metallic blauwe Streamline rijden. Of het nu een V8 of een L6 weet ik zo ff niet maar hij zat in de spoilers en sideskirts. Er stonden rood/gele letters op de cabine en verder waren er zilvergrijze details her en der. ( bijvoorbeeld onderrand spatscherm boven voorwiel ) Iemand die hem kent? gr Jeroen

29 september 2007 om 13:29 Dennis Timmer

vv-11-vz ex jonker&schut bb-dl-24 ex vsb cabineheeft binnebrandje gehad schijntopgeknapt te worden ergensin de achter hoek bb-jb-60 ex hurkens/hurkmans 2e pj crum opheuseden 3e anton timmerman bb-js-81 stond/staat te koop bb-nd-39 ex butter heeft bij vsb te koop gestaan vp-61-lv triberg transport bestaat nietmeer is allemaal overgenomen door riwo transport waalwijk dezestreamer komt ongeveer over een maand te koop bd-rd-29 ex fijan en mostert nu van opdorp transport sas v gent wordt op dit moment opgeknapt bp-jf-52 ex nailtra bb-pr-73 ex hoogendoorn lunteren bb-sf-46 nu hoftijzer lochem ex butter bb-rt-07 ex jos h brouwer bb-xg-87 is toch een ex kraaivanger??????????????????????? bd-gl-84 inmidelst al dik halfjaar ex v wonderen beesd nu van een kippenboer uit ochten bd-dn-04 darthuizer uit leersum bd-bz-62 ex rademaker bd-dn-50 1e van tuyl 2e w swijnenburg 3e dennis dikken 4e roadstar hengelo 5e gebroeders v orishot biezemortel bd-hd-01 ex v doorn uit ochten nu riekus cremer bd-nr-29 niet meer van de heus heb um laatst in lunteren bij een bedrijf op de foto gezet bd-rd-95 1e kersten & hunik rotterdam bd-xx-92 ex v tuyl bp-hj-49 handelaar in pallats en plastic hij staat geparkeerdt op de veiling in zetten bd-pn-90 ex e&e nu richard joosten bd-sv-47 nu jan vd meer bd-vh-47 nu voet ravestein ex dangerman bb-sr-03 ex rijman nu p peterse winkel

29 september 2007 om 15:58 Robert Wilting

De streamliner van Hazeleger was voorheen van stegra Winschoten.

29 september 2007 om 16:45 Gert Poelman

funtrans is eigendom van boonstra uit haulerwijk volgens mij , er staan daar tegenwoordig 2 van dezelfde trekkers op het pad

29 september 2007 om 18:14 Jaron Blokland

M.Kracht - ?? BB-TL-03 Volgens mij een oude auto van Van Essen. En die van Kluitmans op een dieplader van G. Methorst.

29 september 2007 om 18:23 Wim Lagerweij

M.Kracht - ?? BB-TL-03 Volgens mij een oude auto van Van Essen..... uit Kootwijkerbroek.

29 september 2007 om 18:39 Jaron Blokland

Staat te koop BD-FL-99 Eerste eigenaar Kroon uit? Tweede eigenaar HG uit? Derde eigenaar onbekend BD-HD-91 Nog wat foto's van de BD-JN-32 1e eigenaar Oldenburger Peize 2e eigenaar Noordegraaf uit ? 3e eigenaar Revi uit Kwintsheul BD-JR-14 van Maseland in de oude kleuren. Zo zag die van Van Heugten er eerst uit: Eerste eigenaar G. Persoon uit Valthermond Tweede eigenaar P. Beekenkamp uit? Derde eigenaar Schrier uit ? BD-LS-43 Noba, nu van Van Dellen neem ik aan?

29 september 2007 om 18:43 Hans van den Ende

Beekenkamp komt uit Vlaardingen en Schrier komt uit Waarde/Krabbendijke.

29 september 2007 om 19:24 Jaron Blokland

Oke Nog een paar BB-VV-76 G. van Santen Noordwijkerhout, inmiddels overgespoten. BB-TL-03 bij de vorige eigenaar, Van Essen Kootwijkerbroek BD-GL-84 van Van Wonderen Beesd zoals deze er eerst uitzag: BD-GS-80 van Van Andel zoals die eerst was: Eigenaar onbekend BB-XN-42 Marjo Salari uit Culemborg BB-VG-10 BB-XG-80 als Motorwagen van Dijco Delft, deze was daarvoor nog van Kosmos.

29 september 2007 om 19:26 Gert Poelman

Eigenaar onbekend BB-XN-42 is ook al van jappie groeneveld geweest uit st.annaparochie BD-GL-84 van Van Wonderen Beesd zoals deze er eerst uitzag: was toen van terpstra uit tzum (mooie foto lampie )