Foto's / Opsporing verzocht Aanvullingen / NL rijdende LZV combinaties

Onderwerp gesloten

Reageren is in dit onderwerp uitgeschakeld.

Niet valide berichten gevonden?
Klik op 'rapporteren' om reacties te rapporteren die niet valide zijn of niet werkende links bevatten. Om te kunnen rapporteren moet je wel ingelogd zijn. Dit helpt ons om de onderwerpen schoon en netjes te houden. Alvast bedankt voor je medewerking.

27 juli 2007 om 09:34 Wim Lagerweij

Dag allemaal, Op één of andere wijze is het oorspronkelijke LZV topic verdwenen... Vandaar dat ik van deze gelegenheid gebruik maak om het LZV onderwerp hier heen te halen. Stefan Flantua houdt deze lijst bij! Om een goed overzicht te kunnen verkrijgen, graag een paar goede foto's van de LZV inclusief het kenteken van het trekkende voertuig. Op basis van het RDW overzicht plaatsen we deze voertuigen op de juiste volgorde.

27 juli 2007 om 15:14 Brian Smeenk

K weet alleen dat wemaTrans En Japal er 1 hebben

27 juli 2007 om 16:39 Kevin Mommersteeg

Beks BV Leende Boekenhuis Nederland oid. De Rooy Logistics ( witte volvo's met gele striping ) Henk Vlot dacht ik. J. Put Cargo Kan er nog wel meer opnoemen maar kom er zo niet op.

27 juli 2007 om 16:42 Nick de Groot

hatro heb er verschillende lopen

27 juli 2007 om 20:15 timo bakker

Peter Appel Van Stralen / De Vries

27 juli 2007 om 21:48 Erik de Boer

Ik weet niet of dit wel te doen is, er komen steeds meer LZV's. Najah, door die nieuwe regeling van 50 ton zal de groei wel een beetje minder worden, maar toch.

27 juli 2007 om 22:00 Hendrik Veldhuizen

Ik weet niet of dit wel te doen is, er komen steeds meer LZV's. Najah, door die nieuwe regeling van 50 ton zal de groei wel een beetje minder worden, maar toch. Als het goed is komen er voorlopig buiten de afgegeven vergunningen geen nieuwe LZV's bij.

27 juli 2007 om 22:04 Erik de Boer

Ik weet niet of dit wel te doen is, er komen steeds meer LZV's. Najah, door die nieuwe regeling van 50 ton zal de groei wel een beetje minder worden, maar toch. Als het goed is komen er voorlopig buiten de afgegeven vergunningen geen nieuwe LZV's bij. Ow Dat verandert het verhaal.

28 juli 2007 om 09:10 Dave Marskamp

Beks BV Leende Boekenhuis Nederland oid. De Rooy Logistics ( witte volvo's met gele striping ) Henk Vlot dacht ik. J. Put Cargo Hatro B.V. Tielbeke transport Lemelerveld BonTrans Peter Appel V. Stralen / De vries Scapino v/d wiel Dusseldorp C1000 TNT Post V/D Werff Heerenveen Gebr. Bayense Transport Gameren Limpens Elsloo Dijco Wim Bosman Henk vd scheur V/D Wal Utrecht Jumbo NAP Transport Ede Sita Transport KOV Transport Verkeersschool Blom Sligro JAPAL Trans WEMA Trans Noy logistics Huybregts Tilburg Roemaat ...... Deze heb ik kunnen vinden ik zal vanmiddag of in de loop van de week wel even de foto,s erbij zetten

28 juli 2007 om 20:39 Erik Algera

Aantal LZV`s : 2 Naam Bedrijf : Peter Appel Transport Type Vrachtwagen : DAF XF.95 SSC 430 Kenmerk : Smeding belettering Aantal LZV`s : 2 Naam Bedrijf : Peter Appel Transport Type Vrachtwagen : DAF XF.95 SSC 430 Kenmerk : Peter Appel Belettering GR