Foto's / Opsporing verzocht Aanvullingen / Info gevraagd 143 Wassenaar (Berlikum)

Onderwerp gesloten

Reageren is in dit onderwerp uitgeschakeld.

Niet valide berichten gevonden?
Klik op 'rapporteren' om reacties te rapporteren die niet valide zijn of niet werkende links bevatten. Om te kunnen rapporteren moet je wel ingelogd zijn. Dit helpt ons om de onderwerpen schoon en netjes te houden. Alvast bedankt voor je medewerking.

1 februari 2013 om 16:51 Dennis Seifert

Beste mensen, Ik hoop via deze weg zoveel mogelijk info te verkrijgen over de 143 420 van Wassenaar uit Berlikum. Ik heb deze wagen namelijk gekocht maar we zijn er intussen achter gekomen dat dit ooit een 4x2 is geweest en in geval de "ombouw geschiedenis" niet terug gevonden word kan dit wel eens een probleem worden om hem in Belgiƫ in te schrijven. Ook heb ik hier gelezen dat deze wagen in 2008 een "zware crash" heeft gehad, als iemand hier meer informatie of misschien foto's van heeft, ook steeds welkom! Wat mij voornamelijk interesseerd zijn de vorige eigenaars van deze wagen en dan hoop ik zo te achterhalen waar en door wie hij ooit omgebouwd werd. Ik heb de geschiedenis van de wagen al terug gevonden tot bij Nailtra uit Grou. Maar de trekker is oorspronkelijk verkocht in Denemarken. Als u mij kan helpen de geschiedenis van deze wagen te achterhalen dan zou ik dat ten zeerste op prijs stellen. Alvast bedankt.

4 februari 2013 om 18:58 Jaron Blokland

Bij Nailtra was het al een voorloper, dus dan denk ik dat de ombouw in Denemarken heeft plaatsgevonden.

4 februari 2013 om 20:23 Dennis Seifert

Bij Nailtra was het al een voorloper, dus dan denk ik dat de ombouw in Denemarken heeft plaatsgevonden.Inderdaad, dat vermoeden hadden wij ook al. Maar wij denken dat het origineel chassis niet verlengd is maar dat ze in plaats daarvan een ander chassis hebben gebruikt van een bestaande wagen (aangezien het chassis nummer op een andere plaats staat dan origineel) Ik ben ook op onderzoek gegaan naar wat hier op het forum beschreven staat als een "zware crash" maar hebben niet echt herstellingen aan de cabine zelf kunnen vaststellen. Er staat wel een nieuwe zonneklep, voorruit, grille, voorbumper als ook de stalen binnenbumper op en aan de bijrijderskant is de metalen plaat waar de instaptredes op vast gevezen zijn ook vervangen. Vermoed dat de vorige chauffeur gewoon een keer NET iets te laat geremd heeft? Alvast bedankt voor de reactie, iedereen die informatie en/of foto's heeft is nog steeds welkom

11 februari 2013 om 14:29 Hendry de Boer

Volgens mij zat er destijds een lid op dit forum wat de zoon is van de chauffeur die er bij Nailtra op reed. Zou alleen niet weten welke gebruikersnaam hij had. Misschien dat een bericht op de home van V8power op meer reacties leidt.

11 februari 2013 om 20:49 Dennis Seifert

Volgens mij zat er destijds een lid op dit forum wat de zoon is van de chauffeur die er bij Nailtra op reed. Zou alleen niet weten welke gebruikersnaam hij had. Misschien dat een bericht op de home van V8power op meer reacties leidt. Ik zal er nog wel achterkomen dan